Szerettünk gondozása, ápolása több egyszerű napi feladatnál. Sokszor az élet által adott súlyos lelki teherként éli meg ápolt és ápoló családtag egyaránt. Olyan élethelyzet, amiben a szeretet igyekszik kiállni számos próbát – például a terhek hordozása, a felelősség, a kötelességtudat, vagy éppen az elengedés próbáját. Természetes, ha Ön is időnként megterhelőnek érzi a gondozási feladatát!

Ha Ön hozzátartozóját gondozza, és szüksége van lelki támogatásra, oldalunkon online mentálhigiénés beszélgetésre jelentkezhet. Az online beszélgetés során a gondozási helyzet megélésben, feldolgozásában igyekszünk segítségére lenni.

 

Mit nyújtunk a mentálhigiénés segítő beszélgetés alkalmával?

 

A mentálhigiénés segítő beszélgetés nehéz élethelyzetekben nyújt mentális támogatást, célja a problémák megoldásának elősegítése az egyéni erőforrások mozgósításával. A segítő beszélgetés nem pszichoterápia és nem helyettesíti a terápiát, amennyiben Önnek arra van szüksége.

A beszélgetés tárgya és célja nem a konkrét ápolási, gondozási feladatok egészségügyi szakmai támogatása. Ez a beszélgetés Önről, a gondozási helyzet során megélt érzéseiről, nehézségeiről, kétségeiről szól.

 

Hogyan történik az online beszélgetés?

 

A beszélgetés a Magyar Máltai Szeretetszolgálat védett rendszerében történik.

A beszélgetéshez Önnek mikrofonnal és webkamerával ellátott számítógépre vagy egyéb informatikai eszközre (tablet, telefon) és megfelelő sávszélességű internet elérésre van szüksége. Ezek hiányában a beszélgetés sajnos nem folytatható le.

 

Mennyi ideig tart a beszélgetés?

 

Az online konzultáció időtartama maximum 50 perc.

Ön szükség esetén többször is igénybe veheti szolgáltatásunkat.

 

Mekkora anyagi terhet jelent egy beszélgetés?

 

A WebNővér programunk ezen szolgáltatását minden segítséget kérő ingyenesen veheti igénybe. Ha úgy érzi, hogy segítségére lehettünk, megtisztel minket, ha szabadon megválasztott összegű támogatással segíti szolgáltatásunk fenntartását és fejlesztését, de ez nem feltétele a szolgáltatás igénybe vételének.

A következő linkre kattintva adományával hozzájárulhat ahhoz, hogy a szolgáltatást minél szélesebb körben elérhetővé tehessük. Kérjük, a megjegyzésben tüntesse fel: „WebNővér segítő beszélgetés”.


 

Melyek a szolgáltatás igénybevételének szabályai?

 

 

A szolgáltatás alapcélja és szakmai feltétele, hogy az online tér ellenére a lehető legnagyobb diszkréciót és mentális intimitást biztosítsa Önnek. Ennek okán mi, mint szolgáltató nem készítünk a beszélgetésről felvételt, nem készítünk jegyzeteket és harmadik személlyel semmilyen információt nem osztunk meg sem arról, hogy Ön igénybe veszi szolgáltatásunkat, sem a beszélgetés során elhangzottakról.

Erre tekintettel Ön sem jogosult a beszélgetésekről bármilyen felvételt készíteni vagy ennek ellenére elkészített bármilyen felvételt harmadik személlyel megosztani.

Szintén a kölcsönös diszkréció jegyében az Önnel folytatott beszélgetések idején az Ön oldalán sem személyesen, sem online módon harmadik személy nem lehet jelen.

A jelentkezéssel Ön a beszélgetésre vonatkozó fenti szabályokat elfogadja. A fenti szabályok megsértése a szolgáltatásból való kizárással és jogi következményekkel jár.

 

Hogyan foglalhat időpontot?

 

Az online beszélgetésre a lenti „Bejelentkezem online mentálhigiénés segítő beszélgetésre” gombra kattintva tud időpontot foglalni.

A szolgáltatás igénybevételének első lépésében a felkínált időpontok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. Ezután a megjelenő űrlapon adja meg nevét, email címét, telefonszámát. A megadott adatok valóságáért Ön vállalja a felelősséget. A foglalás kizárólag akkor lehetséges, ha Ön adatai megadását követően elfogadja az Adatkezelési feltételeket, valamint az online mentálhigiénés konzultáció igénybevételének feltételeit és szabályait.

Az űrlap elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre automatikus üzenetet kap, melyben egy link található. Erre kattintva meg kell erősítenie előfoglalását 30 percen belül. (Ha ez nem történik meg, előfoglalása érvénytelen lesz.)

Ha sikeresen megerősítette előfoglalását, munkatársunk rögzíti az időpontot. A foglalás véglegesítéséről Ön e-mailt kap, ebben találja az online beszélgetéssel kapcsolatos technikai információkat.